Szukaj
  • Michał Zdyb

Nowy podatek, według MF składka na fundusz – składka reklamowa.

Do wykazu prac legislacyjnych i programowych Rady Ministrów wpisany został projekt „Ustawy o dodatkowych przychodach Narodowego Funduszu Zdrowia, Narodowego Funduszu Ochrony Zabytków oraz utworzeniu Funduszu Wsparcia Kultury i Dziedzictwa Narodowego w Obszarze Mediów”.


Wysokość – 5% od przychodów z reklamy w telewizji, radiu, kinie, zewnętrznym nośniku reklamy, reklamy w prasie.


Od kiedy: 1 lipca 2021 roku.


Do kogo trafi: 50% NFZ, 35% Fundusz Wsparcia Kultury i Dziedzictwa Narodowego, 15% Narodowy Fundusz Ochrony zabytków.


Przepisy o składce reklamowej w prekonsultacjach.


https://www.gov.pl/web/finanse/media-pomoga-w-zwalczaniu-skutkow-covid-19-przepisy-o-skladce-reklamowej-w-prekonsultacjach

64 wyświetlenia0 komentarz